خجسته:پیش‌بینی استقلال مالی احزاب سیاسی کشور در قانون جدید

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

خجسته:پیش‌بینی استقلال مالی احزاب سیاسی کشور در قانون جدید

امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری سفر تعدادی از اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس به استان هرمزگان در هفته جاری، از برگزاری چند دیدار با برخی مقامات استان خبر داد.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه قرار است در بندرعباس از شهر و برخی دستگاه‌ها و نهادهای استان بازدید شود، گفت: در سفر استانی اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس،‌ دیدار و گفت‌وگویی با اعضای شورای شهر بندرعباس،‌ شهردار بندرعباس و استاندار هرمزگان صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: موضوع این بازدیدها و دیدارها، طرح مشکلات استان و تلاش برای رفع و پیگیری حل آنهاست.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس تصریح کرد: در این سفر، علاوه بر وی،‌ دخیل‌عباس زارع‌زاده مهریزی، سخنگو و‌ محمدجواد کولیوند و محمدابراهیم رضایی نواب رئیس کمیسیون حضور دارند.

وی همچنین به آغاز بررسی اصلاح قانون احزاب سیاسی کشور در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس از هفته آینده اشاره و تصریح کرد: با تکمیل بررسی این قانون در کمیته احزاب به ریاست علیرضا زاکانی، این قانون در خود کمیسیون بررسی خواهد شد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در پاسخ به این پرسش که برخی از اصلاحات مهم صورت گرفته در قانون فعلی احزاب کدام است؟، ‌گفت: از آنجایی که احزاب باید قدرتمند در عرصه سیاسی کشور ظاهر شوند، لزوم اصلاح موادی از قانون فعلی احزاب بسیار دیده می‌شد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس افزود: پیش‌بینی استقلال مالی برای احزاب و نیز حل برخی مشکلات آنها از مهم‌ترین مواد این قانون خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:,ساعت 16:56  توسط محمد گلزار